این مقاله کوتاه قرار است تا اشتباهات رابطه شما را به شما به نوعی خردمندانه گوشزد کنیم تا شما در رابطه با همسرتان دچار این اشتباهات رابطه نشوید. با ما همراه باشید .

زمان مطالعه : 4 دقیقه

اشتباهات رابطه که آقایان در برخورد با همسران خود اغلب دچار آن می شوند.

زمانی نه چندان دور وقتی مرد خانه خسته از کار روزانه به منزل می آمد وخانم خانه با استکان چای و یک لبخند به استقبالش می رفت، شوهر خوب می دانست با  گفتن یک دستت درد نکند آنهم با صدای بلند،خودش را از گله های احتمالی همسرش خلاص کرده اما این روزها زنان دیگر تغییر کرده اند  و در این بین تنها مردان هستند که با همان روشهای قدیمی می خواهند ارتباطشان را یک جورایی بهتر کنند. اما توصیه ما به آقایانی که هنوز اصرار دارند که می شود زنها را با همان قوانین قدیمی قانع کرد، خواندن این مطلب است و اینکه ما در این مقاله کوتاه قرار است تا اشتباهات رابطه شما را به شما به نوعی خردمندانه گوشزد کنیم تا شما در رابطه با همسرتان دچار این اشتباهات رابطه نشوید. با ما همراه باشید .

تضمین کردن همسرتان و جلوگیری از این مورد در اشتباهات رابطه

به کار بردن جملاتی مثل «من تغییر کرده ام»، «دیگر نمی خواهم تحت کنترل باشم»، «دیگر دروغ نمی گویم»، «دیگر خیانت نمی کنم» و از این قبیل درست نیست. اینکه همه تلاشتان را کنید تا  به همسرتان  تضمین دهید اصلا نتیجه نمی دهد. تا مطمئن نشدید به همسرتان قولی ندهید که از عهده انجام آن برنیایید چون با اینکار اعتماد بین خود و همسرتان را از بین می برید. زنان در مورد تعهداتی که به آنها می دهید بسیار جزئی هستند و به شما توصیه می کنیم اگر نمی توانید کاری را به درستی انجام دهید اصلا قولش را ندهید.

 

مرتب به همسرتان می گویید که دوستش دارید تا مرتکب این اشتباه از اشتباهات رابطه نشوید

اگر مدام به همسرتان بگویید که دوستش دارید این کار هم نتیجه ای که می خواهید را برایتان نخواهد داشت و قطها دچار این اشتباه از اشتباهات رابطه می شوید. درزمانهایی مناسب و به موقع ابراز علاقه کنید تا این کار شما تبدیل به یک موضوع تکراری و کسل کننده نشود اما یادتان باشد که هرگز در موقع بحث و مشاجره از گفتن کلماتی مثل دوستت دارم استفاده نکنید و در عوض سعی کنید موضوع مورد بحث را با آرامش حل کنید و ابراز علاقه را به زمان مناسب خود موکول کنید.

 

از خودتان دفاع می کنید

اگر بخواهید در مورد اشتباه همسرتان صحبت کنید و آن را گوشزد کنید این کارتان باعث می شود که    او بیشتر اشتباه کند؛ در عوض اگر شما به نقاطی از کارش اشاره کنید که درست است اشتباهات او کمتر می شود. بعضی ها نمی دانند که اگر  با همسرشان هم عقیده و روراست باشند، دیگر نیازی نیست که از خودشان دفاع کنند و یا خود را  برای همسرانشان اثبات کنند؛ چون با این رفتار، این زنان هستند که از آنها دفاع می کنند و این کار شرایطی که در آن قرار دارند را تغییر خواهد داد.. زنان با کسانی که در مقابلشان هرگز کوتاه نمی آیند ازدواج نمی کنند. همسرتان را تحت فشار نگذارید. از سرزنش کردن و شکایت دست بردارید. مبارزه بر سر اینکه چه کسی برنده می شود را کنار بگذارید.

اشتباهات زنان از جمله اشتباهات رابطه به حساب می آید و اجتناب ناپذیر است

اشتباهاتی که زنان در برخورد با همسران دارند

برای داشتن یک ازدواج خوب همیشه لازم نیست که کاری انجام داد بلکه  گاهی لازم است در مورد کارهایی فکر کنید که نباید انجام دهید. اگر زنان  بتوانند از انجام دادن این اشتباهات دوری کنند، می توانند بدون جریحه دارشدن غرور و شخصیتشان ارتباط زناشویی خوبی داشته باشند.

بی نیازی از همسر یکی از همین اشتباهات رابطه به شمار می آید

هرچقدر انسان مستقل و با اعتماد به نفسی باشید هرگز خودتان را از حمایت همسرتان بی نیاز ندانید. یاد بگیرید که به همسرتان تکیه کنید یا حداقل در اغلب اوقات به  نصیحت های او عمل کنید. هر مردی دوست دارد که حس برتر بودن و خواستنی بودن را از سمت همسرش تجربه کند. وقتی زن برای کمک خواستن به مرد تکیه می کند، مرد با آغوش باز از او استقبال می کند. این اتفاق نه تنها ازدواج شما را نجات خواهد داد بلکه باعث نزدیکی بیشتر به همسرتان می شود. هرگز هوش و حس قضاوت همسرتان را زیر سوال نبرید. اگر با نظر او مخالفید قبل از هر چیز او را به خاطر داشتن قدرت حل مسائل تشویق کنید و سپس به آرامی از او بخواهید در نظرش تغییراتی به وجود آورد.

انتقادهای بی نتیجهنیز یکی از این اشتباهات رابطه می باشد

اگر بتوانید همسرتان را در حضور دیگران نقد نکنید، می توانید زندگی زناشوییتان را با موفقیت نجات دهید.اگر می خواهید عادت همسرتان را تغییر دهید یا متوقفش کنید، هرگز از کلمات زننده استفاده نکنید و با او با عصبانیت برخورد نکنید. این کار شما به صبر و تحمل زیادی نیاز دارد اما به عنوان یک زن اگر به دنبال شادی، سلامت و امنیت همسرتان هستید، در چنین موضوعاتی با احتیاط عمل کنید.

زبان نیش دار هم یکی از همین اشتباهات رابطه به حساب می آید

حتی اگر همسرتان کاری انجام داد که شما را تحریک کرده است، از زبان توهین آمیز استفاده نکنید. شاید با فحاشی کمی ا زفشار درونتان را خالی کنید، اما این کار زندگی زناشویی تان را از بین خواهید برد. بی احترامی به شخصیت همسرتان بدترین چیزی است که شما به عنوان یک زن می توانید انجام دهید. هرگز فراموش نکنید از همسرتان به خاطر ابتکارش در به وجود آوردن صلح و آشتی میان خودتان تشکر کنید. وقتی ویژگی خوبی را در همسرتان دیدید سریع آن را بیان کنید و از او تشکر کنید. این کار ممکن است کمی احمقانه به نظر برسد اما با این عمل می توانید زندگی تان را نجات دهید.

بدون شرح

پاسخ دهید

Your email address will not be published. فیلدهای الزامی * علامت گذاری شده اند