پایان تلخ

زمان مطالعه : 3 دقیقه

ممكن است مدت هاي زيادي را با فردي در ارتباط باشيد اما نه تنها احساس لذتي از ارتباطتان با آن شخص نكنيد، بلكه نوعي بيهودگي و تلف كردن وقت را از ارتباطتان تجربه كنيد و شايد هم ندانيد راه درست كدام است؛ اينكه با آن فرد به هر قيمتي شده بمانيد و يا به رابطه تان پايان دهيد. مقاله اي كه در زير مي خوانيد نشانه هاي يك ارتباط ناسالم را به شما نشان مي دهد. نشانه ها را دنبال كنيد و نسبت به آن هشيار باشيد.

در خدمتم سرورم! تا یک پایان تلخ داشته باشیم !

شروع يك ارتباط هميشه همراه با بهترين خاطره ها و شيرين ترين لحظات به يادماندني است اما بعد از گذشت روزهاي به يادماندني آغاز، مشكلات يكي پس از ديگري سرباز مي زند و يكي از اين مشكلات انتظارات غيرواقعي زوجين از يكديگر است. اغلب زنان به دنبال مردي هستند كه همه نيازهاي آنها  را برطرف كند و مردان تحمل هيچ نقصي را از سوي همسرانشان ندارند. مشكلات خانوادگي، شغلي و روابط شخصي و حتي بيماري و هرچيزي كه مربوط به جزيي ترين حاشيه هاي زندگي شان باشد  موضوعاتي هستند كه بعضي از زوجين  انتظار دارند كه شريكشان آنها را برطرف كند و اين خواسته نا به جا و غير معقولانه نشانه شكل گيري يك ارتباط ناسالم است كه باعث دوري زوجين از يكديگر و به مرور جدايي مي شود. اگر در رابطه اي كه در حال حاضر داريد يكي از شما انتظار ايده آل بودن و كامل بودن طرف مقابل را دارد، نشانه خوبي نيست و اين ارتباط به جاي خوبي منتهي نمي شود.

براي هميشه مال مني تا یک پایان تلخ نداشته باشیم

يكي از نشانه  هاي خطرناك يك ارتباط اين است كه همسران، يكديگر را به دست آمده فرض كنند و به همين علت ديگر توجهي كه در آغاز به هم داشتند، را ندارند. وقتي  شريكتان وجود شما را هميشگي فرض مي كند ديگر نمي تواند به احساسات شما آنطور كه بايد توجه كند و اين اصلا نشانه خوبي نيست. در اين مواقع با شريكتان احساساتتان را در ميان بگذاريد و او را متوجه اشتباهش كنيد اما اگر او همچنان نسبت به شما بي توجه ماند بايد جدي تر راجع به ادامه ارتباط با او فكر كنيد.

تحمل كردن بریا اینکه یک پاسان تلخ نداشته باشیم به چه قيمتي ؟!

مدتهاست كه در يك ارتباط بدون احساس قرار داريد و چون به شريكتان وابسته شده ايد، ترس از دست دادن و تنها ماندن را داريد. اين دليل خوبي براي ادامه دادن رابطه تان با شريكتان نيست و نشانه خطرناكي است و يكي از دلايلي است كه نشان مي دهد ارتباط شما با شريكتان به جايي نمي رسد. در اين شرايط احساس نااميدي زيادي حس مي كنيد و به اين فكر مي كنيد كه گويي در ارتباط وجود نداريد و اصلا حس نمي شويد. به جا ي داشتن حس امنيت و حمايت، ترس و وحشت در رابطه تان حس مي كنيد در حالي كه يك ارتباط دوستانه بايد همراه با احساس آرامش  باشد.

هدفهاي فراموش شده خود را برای نداشتن پايان تلخ دوباره زنده کنیم !

در بعضي از روابط يكي از طرفين يكديگر را محدود مي كنند  و اين موضوع شايد در آغاز يك ارتباط، براي عده اي جالب باشد اما  ادامه اين روند باعث مي شود كه افراد به رشد و تكاملي كه انتظار آن از يك فرد مي رود نرسند.  در يك  ارتبا ط ناسالم هيچ رشدي وجود نداردو در طول ساليان سال افراد به پتانسيلي كه بايد به آن برسند دست نخواهد يافت. با اين همه  افراد به   ارتباط خودخواهانه  شان ادامه مي دهند و محدوديت ها و خودخواهي هاي طرف مقابلشان را به حساب محبت و علاقه مي گذارند.

يك ارتباط غير واقعي نداشته باشیم تا در انتها پايان تلخ نداشته باشیم !

شايد خيلي ها به دنبال يك ارتباط كامل و بي نقص باشند اما حقيقت اين است كه ارتباط ايده آل تقريبا وجود ندارد چون همگي ما انسان هستيم و سرشار از اشتباهاتي كه هميشه هم نمي شود مانع انجام آنها شد. با اين همه در بعضي روابط طرفين طوري رفتار مي كنند كه گويي هيچ مشكلي وجود ندارد و براي همين شروع به ايفاي نقش هايي مي كنند كه اصلا واقعي نيست. افرادي كه مشكلات موجود را نمي بينند و هميشه سعي در پنهان كردن مشكلاتشان دارند به نتيجه منطقي نخواهند رسيد. در اين نوع روابط طرفين يكديگر را فريب مي دهند و تظاهر به داشتن ارتباطي خوب و ايده آل مي كنند. اين هم نشانه خوبي در يك ارتباط نيست.

يك خودخواه بالفطره نباشیم تا یک پايان تلخ نداشته باشیم !

عده اي از افراد  تنها به خودشان و پيشرفت خودشان فكر مي كنند و هيچ چيزي مهمتر از خودشان را نمي بينند و براي همين در هر واكنشي تنها به منافع خود فكر مي كنند و  شريكشان را به حساب نمي آورند. اين هم نشانه خوبي براي يك ارتباط نيست و بهتر است جدي تر در مورد اين نشانه هشداردهنده فكر كنيد.

بدون شرح

پاسخ دهید

Your email address will not be published. فیلدهای الزامی * علامت گذاری شده اند